lørdag 3. april 2010

Status på overvintring

Etter siste dagers jobb i drivhuset med ompotting av de Fuchsiaene jeg trodde det var liv har jeg nå fått en oversikt over “ståa”.

I heldigste fall sitter jeg igjen med 50 av 85 planter fra i fjor, men mer trolig er det bare 38 – jeg har nemlig ikke noe særlig tro på de som i tabellen nedenfor er definert som trolig døde :-(

Men jeg har så vidt startet “jobben” med å erstatte planter, de som er merket med rødt er erstattet med nye stiklinger.  Og så er det jo snart Hagemesse og da ser jeg ikke bort fra at det følger med noen nye sorter hjem :-)

Fremdeles i live Trolig døde Døde

Annabel
Bella Rosella
Blue Eyes
Blue Mirage
Brockwood Joy
Carla Johnson
Cecilie
Claudia
Coq au Vin
Coyotje
Dollar Princess
Drama Girl
Flying Cloud
Frank Unsworth
General Monk
Gillian Anthea
Indian Maid
Jim Muncaster
Kit Oxtoby
Lace Petticoats
Lambada
Lena
Nightingale
Pink Galore
Pinto de Blue
Rams Royal
Riijs 2001
Rocket Fire
Royal Mosaik
Royal Velvet
Satelitte
Sea Shell
Shelford
Voodoo (White Blush?)
Wessex Belle
White Blush
White Galore
Zulu King

Ballerina
Checkerboard
Deep Purple
F. procumbens Kirkii
König der Nacht
Millenium
Pink Marshmellow
Quasar
Rohees Ruth King
Saturnus
Torville and Dean
Walz Jubelteen

Allison Patricia
Beacon Rose
Blue Waves
Blush of Dawn
Bobolink
Border Queen
Carmel Blue
Caspar Hauser
Constance
Delvino
Denise
Ellebel
F. thymifolia
Fey
Golden Treasure
Gøteborg
Happy Wedding Day
Harry Grey
Hollys Beauty
J. C. Hendriks
Joan Gilbert
Karen Bjørk
Lena Dalton
Maori Maid
Marinka
Maxima
Miss California
Nice n Easy
Old Rose
Phenomenal Quasar
Rohees Denebola
Rohees New Millenium
Rohees Queen
Swingtime
Winston Churchill

I tillegg til disse har jeg kjøpt følgende nye sorter:

Albertine
Eden Rock
Krommenie
Madeleine Sweeney
Paula Jane

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin